Between us - Peter Bradley Adams

2014102218:44
Peter Bradley Adams 
是一位美國民謠的流行音樂創作歌手
他從2001年出道到現在
而 Between Us 是他2011年的作品
很可惜的是....網路上關於Between Us的資料少的可憐


這是對一個未知的未來戀人的情感呼喚
也許現在的你 孤單寂寞 
你的心靈還在等待那個真正的伴侶
不管你現在住哪....不管你在哪裡經過
也許我們曾經相遇迎面而過
快讓我們相遇吧....

在那天還沒來臨之前....就無法得到真正的快樂....





Peter Bradley Adams - Between Us 我們之間






Hey stranger
嘿 陌生人
When may I call you my own?
什麼時候我才可以擁有你?
I know I don't know you
我知道我並不了解你
But there's somewhere I've seen you before.
但我曾經在某個地方看過你

Whatever your name is
不管你的名字是什麼
Whatever you do
不管你做了什麼
There's nothing between us
沒有什麼能阻礙在我們之間
I'm willing to lose.
我願意失去

Just call me
只要呼喚我
If ever our paths may collide
如果我們的路途曾有碰撞
I want you to pull me
我想要你拉著我
Under these darkening skies.
在這些夜空下

Whoever you love now
不管你現在愛的是誰
Whoever you kiss
不管你親吻了誰
The ones in between us
那個在我們之間的人
I'm willing to miss.
我願意錯過

And I'm drifting out over deep ocean
我在最深的海洋裡飄流
And the tide won't take me back in
而潮水並不能帶我回去
And these desperate nights
在這些絕望的夜晚裡
I call you again and again.
我一次又一次的呼喊著你

There's a comfort
這裡是很安逸的
Comfort in things we believe
這些我們相信的安逸
I live in danger
我在危險中活著
Wanting the things I can't see.
期望那些我看不見的

Wherever you live now
不管你現在住哪
Wherever you walk
不管你在哪裡走過
This distance between us
在我們之間的距離
I'm willing to cross.
我願意跨過

And I'm drifting out over deep ocean
我在最深的海洋裡漂流
And the tide won't take me back in
而潮水並不能帶我回去
And these desperate nights
在這些絕望的夜晚裡
I call you again and again.
我一次又一次的呼喊著你

Now I'm drifting over deep ocean
現在我在最深的海洋裡漂流
And the tide won't take me back in
而潮水並不能帶我回去
And these desperate nights
在這些絕望的夜晚裡
I call you again and again.
我一次又一次的呼喊著你

Hey stranger
嘿 陌生人
When may I call you my own
什麼時候我才可以擁有你?
I know I don't know you
我知道我並不了解你
But there's somewhere I've seen you before.
但我曾經在某個地方看過你