Here Without You -3 Doors Down

2012053121:14

來自美國密西西比小鎮

在96年由主唱Brad Arnold.貝斯手Todd Harrell.

與吉他手Matt Robers..三位喜愛音樂的死黨所創始..

因為團員有三位..所以取名為"3" ...同時在阿拉巴馬州一個建築

物看到"DOORS DOWN"的標語...(真是信手拈來都是靈感捏)

最後就命名3 
Doors Down...^^有趣的是..中文翻成"關門樂團"

給他有點..不大吉說XDDDDDD

現在就請各位大大來聽他們的成名曲吧.....待續.....


也就是說這篇是引子..後面再來補篇這個樂團的好聽歌曲介紹囉~~ 




3 Doors Down - Here Without You


在youtube上常看到這個外國歌手翻唱很多知名好歌的MV..
超不錯聽的水準..在網路上也有超高的點閱率..


3 Doors Down - Here Without You
(Boyce Avenue acoustic cover) on iTunes





歌詞PLUS中文翻譯:


3 Doors Down - Here Without U

A hundred days had made me older
這些年來我成長了不少

since the last time that I saw your pretty face
自從上次看到妳動人的臉龐後

A thousand lies had made me colder
千百句謊言讓我變的無情冷漠

and I dont think I can look at this the same
我想我或許會改變

But all the miles had separate They disappeared now
when I’m dreaming of your face
當我夢見妳的臉 這個美夢就能拉近我們之間的距離

Im here without you baby
我孤單無助 沒有妳的陪伴

but youre still on my lonely mind
但我孤單的心還是想著妳

I think about you baby
我思念著妳 寶貝

and I dream about you all the time
思念著讓我魂牽夢繫的妳

Im here without you baby
我孤單無助 沒有妳的陪伴

but youre still with me in my dreams
但妳依然在空虛的美夢中陪伴著我

And tonight its only you and me
讓今夜只容妳和我

The miles just keep rolling as the people leave
their way to say hello
我們依然踏在人生的道路上 繁忙虛假的一天過一天

I've heard this life is overrated
我知道人生一去不能回頭

but I hope that it gets better as we go
但我期望未來能夠比現在過的更好

Im here without you baby
我孤單無助 沒有妳的陪伴

but youre still on my lonely mind
但我孤單的心還是想著妳

I think about you baby
我思念著妳 寶貝

and I dream about you all the time
思念著讓我魂牽夢繫的妳

Im here without you baby
我孤單無助 沒有妳的陪伴

but youre still with me in my dreams
但妳依然在空虛的美夢中陪伴著我

And tonight its only you and me
讓今夜只容妳和我


Everything I know and anywhere I go
每個成熟的歷練 每段人生的足跡

it gets hard but it wont take away my love
這些打擊依然擊不倒我對妳的愛

And when the last one falls
當一切再也沒有退路

when its all said and done
結局再也無法扭轉

it gets hard but it wont take away my love
也依然擊不倒我對妳的愛

Im here without you baby
我孤單無助 沒有妳的陪伴

but youre still on my lonely mind
但我孤單的心還是想著妳

I think about you baby
我思念著妳 寶貝

and I dream about you all the time
思念著讓我魂牽夢繫的妳

Im here without you baby
我孤單無助 沒有妳的陪伴

but youre still with me in my dreams
但妳依然在空虛的美夢中陪伴著我

And tonight girl its only you and me
女孩 讓今夜只容妳和我




  •   還是 寒 於 2012-06-01 23:07 3F
  • 哈哈哈  ~  又無妨  等 著 看 續集
  • 版主於 2012-09-04 20:34 回覆
    結果這續集就拖了快一季說....因為...忘了這篇還沒修改完

  •   Hyaline 於 2012-06-01 22:24 2F
  • 寫到一半睡著了


    蘇珊~~~~~妳沒事吧(大力敲門)

  • 版主於 2012-09-04 20:33 回覆
    很不好意思捏...說要修改結果卻給忘了...

    這首歌先PO出來..後面再補他們好聽的歌介紹囉
  •   還是 寒 於 2012-06-01 18:13 1F
  • ?????????? 
  • 版主於 2012-06-01 23:02 回覆
    哈哈哈  草稿沒存好..給跑出來了啦